Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האירוע המושלם מתחיל בטופז

למה אתם מחכים, השאירו פרטים ואנו נדאג לחוויה המושלמת




    אולם בצפון לבר מצווה מושלמת

    הרגע המיוחד של הגבר הקטן שלכם

    הבחירה באילו אולמות לבר מצווה בצפון נהיה מעוניינים לערוך את בר המצווה לבן שהפך מנער לגבר, היא בחירה די לא פשוטה. אנו בוחרים אולם אירועים, כזה שנראה לנו או שיש עליו המון ביקורות טובות. דבר ראשון, מומלץ לבחור אולם אירועים בצפון, כזה שיש אליו גישה נוחה ושיש בו הרבה אופציות לעריכת טקס בר מצווה מרשים.

    ניתן למצוא אולם לבר מצווה בצפון, אשר מציע או מספק שירותי קייטרינג וכן, עיצוב והפקה של האירוע ויש לוודא מראש, כי האולם שבחרנו, אכן מספק את כל השירותים הללו.

    מי שמעוניין לערוך אירוע בר מצווה באזור הצפון, כדאי כי ישמע על מתחם האירועים טופז על הים הנמצא בעכו. מדובר על מתחם מרהיב, אשר לאחרונה נפתח אולם נוסף המכיל 1000 מוזמנים, עם כל הציוד המשוכלל ביותר, עיצוב מרהיב וחדשני, שף וצוות טבחים מקצועיים שמכינים את מיטב המאכלים לאורחים ומקפידים על רמה גבוהה ביותר.

    ניתן לערוך את כל סוגי האירועים, מכיוון שאנו יכולים להקצות לכם אולם לבר מצווה, כזה שיתאים למספר המוזמנים המבוקש. לכן, מתחם האולמות טופז על הים, מכיל שלושה סוגים של אולמות שלבטח אחד מהם יתאים לכם.

    מה המיוחד באולמי טופז על הים?

    ראשית, מתחם האולמות כשמו כן הוא "טופז על הים" שוכן לחופיה של עכו והמתחם עצמו מחופה בזכוכית בצידו המערבי, כך שניתן לראות את הנוף המרהיב ועוצר הנשימה שנשקף מהזכוכית. במתחם האולמות, ניתן למצוא אולמות לכל סוגי האירועים כגון אולם בר מצווה ואולמות נוספים שמתאימים לכל שאר סוגי האירועים. את המתחם של אולמי טופז על הים, הקמנו לפני יותר משלושים שנה, כך שאנו וותיקים בתחום. ניתן לשמוע עלינו המון המלצות שונות ממשפחות רבות באזור צפון הארץ ומחוצה לו שממשיכים לחגוג אצלנו אירועים משפחתיים.

    מי שמעוניין לחגוג אירוע בר מצווה בקנה מידה גדול, יוכל למצוא אצלנו את האולם הגדול ביותר הנמצא בקומה העליונה, אשר חנכנו בחודש יוני של שנת 2016 ואולם זה, מיועד לאירועים גדולים במיוחד, עד ל-1000 איש. רמת השכלול בציוד של האולם כגון הגברה ותאורה הנו מהטובים בעולם וכן, מסכי ה- LED הם ענקיים, כאלה שלא ניתן לראות באף אולם אירועים אחר בארץ.

    השף וצוות הטבחים שלנו הם מהטובים בארץ והצוות שלנו הנו מקצועי ומסור החל ממנהלי האולמות ועד למנהלי האירועים, רב המלצרים והמלצרים עצמם. השירות שלנו הוא חם מסור ואדיב. מצפים לראותכם באירוע המשפחתי המשמח הבא שלכם.

    מעוניינים באירוע חלום? הגעתם למקום הנכון

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


      שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים